بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.
بعد از بیست و سه

بعد از بیست و سه

همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می گوییم. همه مان.

ایرانیان

در زمان حکومت نظامی و در رژیم گذشته، اجتماع بیش از سه نفر قدغن بود.

این آخرین گاف رژیم گذشته بود. و همین گاف کله پایش کرد. چرا که،

روایتی است مشهور که می فرماید:

ایرانیان وقتی تنها هستند، بلانسبت یه جوری با خودشان ور می روند........

بی ادف ها منظور این بود که، مثلن فکر و خیال به سرشان می زند و ............ اینا.

وقتی دو نفر می شوند، می نشینند و غیبت نفر سوم را می کنند.

وقتی  سه نفر می شوند، بحث سیاسی می کنند.

و ........ آنگاه که  چهار نفر بشوند، دیگر غوغاست. می دانید چه می کنند؟ خب حکم بازی می کنند.......

حالا پدر جان، بهتر نیست، نبود، که اجتماع بیش از سه نفر ممنوع نباشد تا بنشینند و حکم بازی بکنند؟

می خواهید سه نفر باشند که بحث سیاسی بکنند؟

رژیم بلانسبت این قدر خر؟؟؟؟؟؟

آیا این یک معادله N بعدی در فضای توپولوژی است؟

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا خانوم چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:24

سلام رفیق
من تعریف کتاب جراحی روح رو شنیدم.........وای........خیلی وحشتناک.....مخملبافم خودش.......
بگذریم
اعصابشو ندارم.............الان میدونی من چند تا کتاب ممنوعه دارم ولی حال خوندنشو ندارم.........
اصلا به من چه تو این دنیا چی میگذره........
====================
من دارم از حفظ میکنم
حجابمو..........باور کن......ببین.........ح جاب چند بخشه دو بخش........
خوش باشی رفیق

مگه جراحی روح هم ممنوعه است؟

آرمین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

آقا محسن خیلی خفن بود . خیلی خفن بود . خفن بود . خفن...
موندم آپلود کنم واسه بچه ها یا نه ؟ خودش اول کتاب میگه نخونید به نفعتونه . اون موقع که زندان بوده به عنوان موش آزمایشگاهی برای یه تحقیق ازش استفاده میکنن . پیش خودشون میگن یه تیر دو نشونه . هم شکنجه میشه هم به پیشرفت علم کمک میکنه . اسم آزمایششم جراحی روح بوده

حسام چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 http://hessamm.blogsky.com

الان که با وجود این همه شبکه اجتماعی غدقن کردن جماعت بیشتر از n نفر اصلا معنی نداره...

خیلی جالبه دیروز یکی از این خبرگزاری های اونوری نوشته بود صاحب فیس بوک به دستور مقامات آمریکا رفته یه صفحه مربوط به فعالان سیاسی بحرین رو که چند صد هزار عضو داشت حذف کرده. یکی نیست بهشون بگه آخه فلان فلان شده ها، شما که خودتون فیس بوک (و اصلا هر شبکه اجتماعی دیگه ای رو) فیلتر کردین، چرا حالا معترض شدین به بسته شدن یه صفحه اش؟؟؟ اگه فیس بوک برای اونها خوبه، اگه برای ارتباط و قرار گذاشتن های دسته جمعی اعتراضی خوبه، چرا شما از ترستون بستینش؟ اگر هم بده که پس دیگه زر اضافی نزنین!

*** فکر کنم این کامنت یه کم بی ادبی شد، اگه خواستین حذفش کنین.

آخه شبکه اجتماعی درسته که سر و ته حاکمان کشورهارو یکی میکنه ولی سرنگونشون نمیکنه. سرنگونی نیروی فیزیکی می خواد.
خب آره. شترسواری دولا دولا همینه. نمی دونستی. اینا میخوان بگن میشه.

حالا واقعن فیس بوک اینکارو کرده؟ اگه کرده باشه که اصلن خوب نیست.

حسام تو یکی از مودب ترین انسان های روی کره زمینی. چرا که من هرچی کامنتتو خوندم بی ادفی توش ندیدم. نکنه فلان فلان شده منظورته که هر کسی می تونه از ظن خودش به جای فلان یه چیز دیگه بزاره؟ آره؟ یا من بدترش کردم؟

آرمین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

تا وقتی آرمین باشه کسی اول نمیشه . خیال اول شدنو از سرتون بیرون کنید .

آره واسه منم سوال بود که چرا 3؟ چرا 4 نه؟ چرا 2 نه؟ از چه فرمولی به این رسیده بودن .
امروز کتاب جراحی روح محسن مخملباف رو خوندم تو همین کتابام بود موهای تنم سیخ شد . واقعیت داره ؟ یا رمانه؟ میدونم قبل از انقلاب زندان بوده ولی از ایناش خبر نداشتم

راس میگی من اشتباه کردم.

من جراحی روح رو نخوندم. نمی دونم از چه حرف می زنی؟ ولی اگر محسن مخلمباف چیزی از زندان های زمان شاه نوشته، درست نوشته. محسن خودش حدود شانزده هفده سالگی دستگیر شد. حدودای اوائل دهه پنجاه و سه جارسالی زندان بود تا پنجاه و هفت اومد بیرون.

سروی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 http://matrook.blogsky.com/

اون مال رژیم سابق بود ... الان 4 نفری منچ بازی می کنن ... باور کنید ...

اصلن حرفی در مورد الان نیست. الان از مصادیق بارز مهربانی و خانواده و آرامش و دلگرمی و عطوفت و ایناست.
الان اصلن قابل جسارت کردن نیست.

فروزان چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:46

راستی به خاطر این عسکتان
خدای ناکرده
که خیلی هم برازنده است
توقیفتان نکنند
این جماعت کشک حساب!

این روزها خیلی سرشان گرم است.
کردند هم کردند. یکی دیگر.

فروزان چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:42 http://narenj33.persianblog.ir

راستش جلوی بحث سیاسی را نمی شود گرفت
گاهی درحال بازی حکم هم افکارسیاسی دارند
با شه ولی بابای من موقع بازی حکم وشطرنج انقلابی وسیاسی وبعدشم کمونیست شد
باور کن
راستی اولم؟

وقتی در حین بازی حکم بحث سیاسی در می گیره بهترین موقع برای دیدن دست طرفه. چرا که یادش میره در حین بحث ورقاشو قایم کنه.

بله اولید.

سارا خانوم چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:06

سلام رفیق
آی خدا عمر طولانی بدهد شما رو ..........یه پول درست حسابی ما رو.........یه عقلی هم به این جماعت سیاست باز رو............
خدا رفتگانتونو بیامرزد..........اگر اینها عقل درست و حسابی داشتن و سواد فهمیدن جماعت ۳ نفره و ۴ نفره ......وضع ما این نبود.........
==========================
امروز رفتم ۴ باغ....بعد از مدتها.........میون جماعت.........خودم و خواهرم.........هر دو یه تیپ معقول و عادی.........
یهو سر ۳۳ پل یکی از این جماعت عوضی .....برگشت و گفت خانوم حجابتو حفظ کن
باورت میشه........دلم میخواست با پاشنه کفشم بگیرم اینقدر بزنمش جونش بالا بیاد.........
خسته شدم.........
آقا یکی بیاد به اینا بگه : مرده شور قیافه نحس و اون سیبیل و صورت کثیف زیر چادرتو ببرن........۳۰ سال پیش بزرگان ما یه غلطی کردنو و به نام آزادی......آزادی رو از بین بردن.......
حالا شما که مدعی اسلام و کوفت و چرندیاتید.........لا اقل به همون دینتون معتقد باشید
آزادی یعنی ادم خودش تصمیم بگیره و انتخاب کنه
و خداوند در قران صراحتا انسان رو به داشتن اختیار شناخته.....
حالا بیا به اینا بگو اخه زنیکه...پتیاره.......تو نمیخواد بیایی به من درس عفتو بدی........من که میدونم چشمای کثیفت.....و فکر خرابت چند تا دختر و پسر و.............
خدا منو ببخش............
اینقدر عصبانیم..............
مردم گاو صفت.............
منم یکیشون..............
باید شجاعت میکردم چادر رو از سر این دین فروش میکشیدم و حقشو میذاشتم کف دستش...........
جماعت چیه............؟
اینا میخوان کل مردمو بکشن که خودشون احساس امنیت کنن.........خستم...........خیلی خستم........

خب خواهر حتمن از مصادیق بارز بدحجابی بوده اید. یا این که فراموش کرده اید در کجا می زییید.
-این می زییید را تازه یادگرفته ام-
می فرمایید تیپ معقول. معقول را شما تعییین نمی کنید. یک تیپ معقول را زمان هم تعیین می کند. شما ممکن است یک روز تیپتان معقول باشد یک روز نباشد. این معقول را همان خانم و در لحظه هم محک می زند.
تازه گفته حجابتو حفظ کن. نگفته که درست کن. حجاب شما درست بوده. فقط پیشنهاد کرده حفظ کن. می گفتی چشم. حفظ می کنم. عین شعر حفظ می کنم.

آرمین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:49 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

اونوقت عروسی پدر و مادر بی نوای منم باید مصادف میشد با همون حکومت نظامی...
کل عروسی داستان شده بود . فکرشو بکن دولت بیاد بگه بیشتر از ۳ نفر جمع بشید دور هم میکشمتون بعد بابای من بیاد عروسی بگیره...
آخه میدونی چی شده ؟ تو اخبار میبینن حکومت نظامی اعلام شده بعد دولت اعلام میکنه که تا ۶ ماه ادامه خواهد داشت مامان ما میگه بذار ۶ماه دیگه عروسی کنیم پدرجان پاشو میکنه تو یه کفش که ۶ ماه دیگه خیلی دیره نمیشه که منظر اینا باشیم . خلاصه با بدبختی تمام عروسی میگیرن و در یک مرحله پدرجان مجبور میشن چادر زنونه سر کنن ( با سیبیل) . میگفت با خانوما کار نداشتن .

از یه نظر بهتر شده. چون اگه عروسی میافتاد برای شش ماه آینده، دیگه از یه چیزای دیگه مثل بزن و بکوب و بنوش خبری نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد